Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

ΘΛΙΨΗ ΚΑΙ ΟΡΓΗ του ΑΚΗ εναντίον του ΠΑΣΟΚ

ΓΙΑ «ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΛΑΣΠΗΣ ΚΑΙ ΨΕΥΔΟΥΣ» έκανε λόγο ο πρώην υπουργός Άμυνας, Άκης Τσοχατζόπουλος, κατά την ομιλία του στη Βουλή πριν την ψηφοφορία για τη σύσταση Προανακριτικής Επιτροπής για τα υποβρύχια. Ο κ. Τσοχατζόπουλος σηκώνει ανά διαστήματα τους τόνους λέγοντας ότι νιώθει οργή, «αλλά περισσότερο λύπη, γιατί εκτός από τα κόμματα της αντιπολίτευσης, βλέπω την αγωνιώδη προσπάθεια κάποιων να εμφανίσουν απέναντί μου και το κόμμα μου, το ΠΑΣΟΚ».

Ο κ. Τσοχατζόπουλος μιλάει για κατασκευασμένους «ενόχους» και προκατασκευασμένες δήθεν «αλήθειες» υπό το βάρος των βίαιων συνεπειών της οικονομικής κρίσης.

Παράλληλα, επιτίθεται κατά του κόμματός του, τονίζοντας ότι «η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠΑΣΟΚ οδηγήθηκε από κάποιους με την πρόταση που κατέθεσε σε μια ενέργεια πολιτικά, ηθικά, ακόμη και νομικά απαράδεκτη» και προσθέτει ότι «όπως δεν κρύφτηκα εγώ, κανένας άλλος δεν μπορεί να κρυφτεί πίσω από μένα».

Ουσιαστικά μιλάει για σκευωρία σε βάρος του, τονίζοντας ότι «έκαναν λάθος γιατί νόμισαν ότι θα κατασκευάσουν ένα βολικό ένοχο για να ξεγελάσουν για μια ακόμη φορά το λαό δήθεν ανταποκρινόμενοι στο πραγματικό λαϊκό αίτημα για κάθαρση στο δημόσιο βίο».

Σκοπός τους τονίζει είναι να «στήσουν ένα ’Κολοσσαίο’ προκειμένου με την εξόντωση κάποιων και τη διάσωση άλλων να αποπροσανατολίσουν την κοινή γνώμη».

Όπως αναφέρει είναι χρέος του να υπερασπιστεί το κύρος και την αξιοπιστία των Ενόπλων Δυνάμεων και του Πολεμικού Ναυτικού απέναντι στις επιθέσεις λάσπης και ψεύδους και τονίζει ότι «η συνείδηση μου, η ιστορία μου και ο σεβασμός μου προς το Κοινοβούλιο, μέσα από το οποίο υπηρέτησα επί τρεις δεκαετίες τον ελληνικό λαό, δεν θα μου επέτρεπαν άλλη στάση. Άλλωστε, σε όλη την πολιτική μου διαδρομή ήμουν πάντα παρών και όχι απών από τις κρίσιμες μάχες».

Αναφέρει ότι δεν φυγομαχεί, αφού παρότι κάποιοι φίλοι τον συμβούλευσαν να μην πάει στη Βουλή και να στείλει υπόμνημα, πήγε και «θα δώσω τη μάχη για την αλήθεια. Εξάλλου, από την πρώτη στιγμή που ανακινήθηκε η υπόθεση των υποβρυχίων από τη Γερμανική και την Ελληνική Δικαιοσύνη η θέση μου ήταν μία: Όλα στο φως, ώστε ο λαός μας να μάθει όλη την αλήθεια με πραγματικά στοιχεία».

Ετικέτες , , , ,

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα